دانلود تحقیق با عنوان : حسابداری اجتماعی


دانلود تحقیق با عنوان :  حسابداری اجتماعی

حسابداری یک قرارداد اجتماعی است و بسط و تکامل شخصیت حسابداری از یک طرف و نیازها و ترجیحات اجتماعی از طرف دیگر نمی توانند به عنوان دو بخش مجزای از یکدیگر در نظر گرفته شوند. تغییرات شدید اجتماعی در طی دهه های اخیر مؤید این مطلب است که شخصیت حسابداری نیازمند تغییر است .حسابداران بایستی دیدگاه های تنگ و محدود را به کناری نهاده و نگرش های جدید در زمینه توجه به سایر گروه های استفاده کننده (به غیر از مدیران و سهامداران )،استفاده از معیارهای غیر پولی در فرایند گزارشگری و توجه به هزینه ها و اثرات خارجی فعالیت واحدهای تجاری را بپذیرند. (فروغی ،1382)

حسابداری اجتماعی پاسخی به این مشکلات می باشد که با در نظر گرفتن نتایج اجتماعی تصمیمات، همچون اثرات اقتصادی آنها ، سعی در گسترش دامنه حسابداری سنتی داشته و معیارهای جدیدی را برای تعریف اهداف اجتماعی و ارزیابی میزان پیشرفت در نیل به این اهداف می طلبد .

هم چنین حسابداری اجتماعی سعی دارد تا این تأثیرات متقابل عملکرد واحدهای تجاری و جامعه پیرامونش را شناسایی و برای تصمیم گیری صحیح تر استفاده کنندگان از صورت های مالی گزارش کند.

فرمت: word

تعداد صفحه:16


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 502

دیدگاه های کاربران (0)

همراه شما هستیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما